Planowanie przyszłości – opieka długoterminowa i wybory w 2008 roku cd

Powiązane pytanie dotyczy tego, czy powinniśmy przejść z systemu, który w dużej mierze opiera się na stanie, polegając na programach Medicaid na systemie bardziej krajowym. Po trzecie, czy w reformach opieki długoterminowej należy położyć większy nacisk na programy publiczne lub prywatne świadczenia. Każde rozwiązanie będzie wymagało wspólnej odpowiedzialności poszczególnych osób, rodzin i rządu. Jednak mechanizmy niezbędne do rozszerzenia sieci bezpieczeństwa Medicaid lub stworzenia nowej korzyści w ramach programu Medicare, jak również kompromisy związane z takimi ruchami, różnią się znacznie od tych, które byłyby potrzebne do rozszerzenia zachęt dla prywatnych dłużników. ubezpieczenie opiekuńcze lub zaoferować większe wsparcie nieformalnym opiekunom. Poprzednie strategie podkreślają rolę rządu w kierowaniu określonego zestawu usług do potrzebujących, podczas gdy te ostatnie strategie dotują przede wszystkim zdolność osób i rodzin do zaspokajania własnych obecnych lub przyszłych potrzeb w zakresie opieki.
W swojej książce Unloving Care z 1980 roku Bruce Vladeck stwierdził, że polityka amerykańskiego domu opieki jest w dużej mierze produktem ubocznym szerszego prawodawstwa dotyczącego opieki społecznej. W często cytowanym fragmencie Vladeck porównuje tę historię do opisu otwarcia amerykańskiego Zachodu od perspektywa mułów; na pewno tam byli, a epokowe wydarzenia były z pewnością krytyczne dla mułów, ale prawie nikt nie zwracał na nie większej uwagi w tym czasie. Niestety, prawie 30 lat później, to samo można powiedzieć o naszych obecnych debatach na temat opieki zdrowotnej i przyszłość Medicare i Social Security.
Ponieważ nasza populacja się starzeje, nie możemy sobie pozwolić na zignorowanie opieki długoterminowej lub postępowanie bez przewodnich zasad. Ekonomiczne i osobiste koszty zaniechania są znaczne, a wypracowanie skutecznych rozwiązań politycznych stanie się trudniejsze, im dłużej będziemy czekać. Kandydaci na prezydenta powinni zwracać uwagę nie tylko na opiekę długoterminową, ale powinni także sprawować przewodnictwo w opracowywaniu spójnej i zrównoważonej ścieżki naprzód. Jeśli nadchodzące wybory naprawdę mają na celu stworzenie trwałych zmian, to przedstawienie skutecznego i humanitarnego planu reformy długoterminowej opieki powinno być postrzegane jako ważny test wizji kandydatów na nasz kraj.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Author Affiliations
Dr Stevenson jest adiunktem w polityce zdrowotnej w Harvard Medical School w Bostonie.

[więcej w: kosc piszczelowa, masc emla, ewa cyzman bany ]

Powiązane tematy z artykułem: ewa cyzman bany kosc piszczelowa masc emla